Понеділок, 23.09.2019, 00:50
Вітаю Вас Гість | RSS

ШИШЛІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Міні-чат
Погода села
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Вимоги до особистості класного керівника

1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:

    високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
    усвідомлення громадянського обов'язку, високий рівень політичної культури та культури міжнаціонального спілкування;
    високий рівень моральної вихованості;
    соціальну активність і відповідальність;
    володіння навичками суспільно-гуманістичної роботи, вмінням творчо працювати, використовувати й цінувати колективний досвід, критично оцінювати досягнуте;
    володіння вмінням брати участь у співпраці, співтворчості;
    здатність до прояву громадянської активності на благо суверенної України.

2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є:

    розуміння соціальної ролі педагогічної професії, інтерес до дитини як суб'єкта діяльності, вміння розуміти її потреби й особливості, складність і неоднозначність внутрішнього світу;
    педагогічна спостережливість; педагогічний такт.

3. Високий рівень педагогічної майстерності, який передбачає:

    знання основ предмета, завдань і категорій педагогіки;
    знання вікових, анатомо-фізіологічних та психічних особливостей розвитку учнів, соціального формування особистості; розуміння суті, мети, завдань, форм і методів виховання;
    знання індивідуально-психологічних та індивідуально-типологічних особливостей вихованців;
    володіння вміннями й навичками організації виховної діяльності школярів, визначення рівня вихованості учнів, вміннями проектування розвитку особистості в колективі, планування, відбору, узагальнення навчально-виховного матеріалу;
    володіння прийомами й засобами педагогічної техніки, вмінням встановлювати педагогічне доцільні взаємовідносини з окремими учнями, малими групами, учнівським колективом, батьками, вчителями, аналізувати свою діяльність і діяльність колективу, результати роботи.

Основні функції класного керівника

Організаторські:

    планування і координація всієї виховної роботи з класом;
    надання допомоги активу в організації класу;
    встановлення зв'язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
    забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
    ведення документації в класі;
    сприяння розвитку самоврядування в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

    сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-узгоджуючі:

    У забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психологічні:

    У встановлення довірливих стосунків із вихованцями,
    зняття-психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

    активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.

Зміст роботи класного керівника

    Вивчення учнів.
    Об'єднання учнів у колектив.
    Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
    Робота з батьками, громадськістю.
    Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
    Співпраця із шкільним психологом.
    Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
    Індивідуальна робота з учнями.

Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника

    Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
    Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
    Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
    Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
    Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
    Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
    Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
    Врахування інтересів дітей.
    Організація роботи з батьками.

"Золоті правила" класного керівника

    Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
    Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
    Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
    Учитель має бути веселим, жартівливим.
    Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
    Учитель має бути доброзичливим.
    Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
    Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
    Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
    Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
    Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
    Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
    Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
    Учитель - це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості школяра
1. Загальні дані.

    Прізвище, ім'я.
    Вік.
    Клас.
    Загальний фізичний розвиток.
    Стан здоров'я..
    Умови життя в сім'ї.

2. Навчальна діяльність.

    Здатність до навчання:

    особливості уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженість, стійкість, здатність до розподілу уваги);
    рівень усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість осмислення;
    індивідуальні особливості пам'яті (швидкість і міцність запам'ятовування, легкість відтворення);
    розвиток мислення (здатність розрізняти істотні та другорядні ознаки предметів і явищ, рівень засвоєння загальних і абстрактних, понять);
    рівень розвитку уяви.

    Старанність у навчальній роботі.
    Інтерес до занять, ставлення до навчання (сприйняття заохочування чи покарання з боку вчителів і батьків, основний мотив навчальної діяльності).
    Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння самостійно працювати з книгою, завчати матеріал, контролювати себе, складати плани, конспекти тощо).

3. Особливості характеру й темпераменту.

    Яскраво виражені позитивні й негативні риси характеру: спрямованість особистості у ставленні до людей, навчання, праці, самого себе (чуйність, доброта, колективізм, ретельність, бездушність).
    Особливості темпераменту, рівень працездатності, товариськості. Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.
Наші контакти:
ШИШЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Шишлівці,

вул. Добо Іштвана, 2

E-MAIL: sisloc.iskola@gmail.com

тел.: (0312)733-443

Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Карта візитів
Рекомендуємо

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz