Понеділок, 15.07.2019, 22:30
Вітаю Вас Гість | RSS

ШИШЛІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Міні-чат
Погода села
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2015-16 Н.Р.

АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2015 – 2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Основні нормативні документи, з якими працював заклад
       Соціально-економічний поступ України в новому тисячолітті зумовлює визначення нових пріоритетів і перспектив розвитку сучасної школи та висуває високі вимоги до освіти й педагогічної діяльності вчителя, професійна компетентність якого стає необхідною умовою нагальних соціальних перетворень.
        У Законах України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» наголошується, що саме завдяки діяльності вчителя реалізується державна освітня політика й забезпечується якість освіти учнів, а це безпосередньо залежить від його професійних і особистісних рис, умінь застосовувати ефективні методи та засоби навчання й  виховання.
         Шишлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – це школа учнівських мрій і сподівань, яка стимулює віру в успіх і вселяє впевненість, що саме молоді належить вирішувати та створювати майбутнє України.
         У навчальному закладі школярі набувають практичних навичок оволодіння програмовим матеріалом з основ наук, розвивають таланти й різноманітні здібності. Велику увагу приділено навчанню, вихованню та розвиткові випускника. Він має бути компетентним, конкурентоспроможним, зорієнтованим на певну сферу діяльності, здатним навчатися впродовж життя.
         Головне завдання школи – забезпечити учнів сучасними технологіями навчання, які передбачають досягнення високих цілей.
Виконання річного плану
     Педагогічний колектив школи у 2015-2016 навчальному році працював над проблемою: «Поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи як один із напрямків підвищення якості навчально- виховного процесу».
    Основними напрямами роботи школи були: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями, формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
    Річний план роботи на 2015 – 2016 рік виконано.

           Інформаційна науково-методична робота в школі проводиться за такими стратегічними напрямками:
•    систематичне інформування про нові педагогічні технології;
•    вивчення відповідних державних документів, нормативних інструкцій, положень;
•    глибоке вивчення й практична реалізація програм і навчальних планів;
•    активна робота вчителів у науково-методичній і проектній роботі, залучення їх до дослідницької роботи.
Результати навчальних досягнень
    У 2015/16 навчальному році навчалося 268 учнів.

     Аналіз підсумків 2015/16 н.р. показує, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання, поставлені на початку навчального року.
Учні закладу приймали участь у різних олімпіадах та конкурсах:
   В ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з основ наук учні посіли 24 призових місця.
 
ПРИЗЕРИ
ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2015-2016 н.р.

АНГЛІЙСЬКА МОВА
І місце – Югас Анастасія – учениця 8-А класу – вчитель   Ковач Андрея Василівна;
УГОРСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА
ІІІ місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу – вчитель   Руска Діана Ласлівна;

МАТЕМАТИКА
І місце – Дьордяй Аліна – учениця 6-Б класу– вчитель Філеп Олександра Михайлівна;
ІСТОРІЯ
ІІ місце – Гаврош Оксана, учениця 8-Б класу– вчитель   Сньозик Наталія Михайлівна;


БІОЛОГІЯ
ІІ місце – Югас Анастасія, учениця 8-А класу  – вчитель   Митро-Балаж Янка Емеріхівна;
ГЕОГРАФІЯ
ІІ місце – Хила Вероніка– учениця 9-Б класу– вчитель Ковач Єлизавета Степанівна;
УКРАЇНСКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА
серед учнів ЗНЗ району з угорською мовою навчання
ІІІ місце – Сенчик Грета, учениця 8-А класу– вчитель   Микита Галина Василівна;
ІІІ місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу  – вчитель   Гайду Мар’яна Юріївна;

ПРАВОЗНАВСТВО
ІІ місце – Хила Вероніка– учениця 9-Б класу– вчитель Сньозик Наталія Михайлівна;
ЕКОЛОГІЯ
ІІ місце – Кирлик Вікторія – учениця 11-Б класу– вчитель Ковач Єлизавета Степанівна;
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
І місце – Ністор Вівіен, учениця 8-А класу –
вчитель   Ференц Жужанна Емерихівна;
І місце – Поліщук Олег, учень 9-Б класу  –
вчитель Ференц Павло Стефанович;
І місце – Дідик Патрісія, учениця 10-Б класу–
вчитель Ференц Павло Стефанович;
І місце – Данило Ірина, учениця 11-Б класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна;
ІІ місце – Варга Яна, учениця 10-Б класу  –
вчитель Ференц Павло Стефанович;
ІІ місце – Ковач Арпад, учень 11-А класу  –
вчитель   Ференц Павло Стефанович.


ІНФОРМАТИКА
І місце – Немет Дора, учениця 8-А класу  –
 вчитель   Ференц Жужанна Емерихівна;
  І місце – Грегуш Томаш, учень 9-А класу  –
 вчитель   Ференц Жужанна Емерихівна;
   І місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу   – вчитель Ференц Павло Стефанович;
   ІІ місце – Варга Яна, учениця 10-Б класу –
вчитель Ференц Павло Стефанович;
   ІІ місце – Ністор Вівіен, учениця 8-А класу   –
вчитель   Ференц Жужанна Емерихівна;
   ІІІ місце – Кирлик Неоніла, учениця 9-Б класу– вчитель Ференц Павло Стефанович;
ІІІ місце – Костик Кароліна, учениця 11-Б класу–
вчитель Ференц Жужанна Емерихівна;
  ІІІ місце – Береш Акош, учень 11-А класу  –
вчитель   Ференц Павло Стефанович.

      Добре наші учні виступили на І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України Ужгородської районної філії. На захист було подано три науково-дослідницькі роботи учнів-членів МАН, із яких всі зайняли І місця:
    •    ПАСТЕЛЯК  КРИСТИНА – учениця 10-А класу І місце – секція: Internet-технології та WEB дизайн, науковий керівник Ференц П. С.
     •    КИРЛИК  ВІКТОРІЯ – учень 11-Б класу І місце  -  секція: процессу, науковий керівник Ковач Є. С.
     •    ГОМОКІ ДМИТРО-ДАНІЕЛЬ – учень 11-Б класу І місце – секція: зоологія, науковий керівник Митро-Балаж Я. Е.
МАН України — обласний  тур:
    •    ІІІ місце зайняв учень 11 – Б класу ГОМОКІ ДМИТРО-ДАНІЕЛЬ , секція зоологія(науковий керівник: Митро-Балаж Я. Е.)
    •    ІІІ місце зайняла учениця 11 – Б класу КИРЛИК  ВІКТОРІЯ , секція гідрологія (науковий керівник: Ковач Є. С.)
       У конкурсі на краще декламування поезії Т. Шевченка заняла ІІІ місце Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу Шишлівської ЗОШ І – ІІІ ступенів.  – вчитель   Гайду Мар’яна Юріївна.
    У районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку „Зоологічна галерея” ІІ місце зайняв БІЛЧІК ІШТВАН РОБЕРТОВИЧ – учень 8-А класу школи – вчитель Білчік Роберт Янович.
      Учениця 8-Б класу  Шишлівської ЗОШ I-IIIст. Ремецкі Богларка у супроводі вчителя Дзямко Еріки Іванівни прийняла участь у конкурсі народної пісні «Átal mennék  én a Tiszán…».
    Для учнів проводиться рейтинг участі учнів у різноманітних конкурсах, шкільний конкурс «Учень року». За підсумками районних, обласних предметних олімпіад, конкурсів різного рівня дирекцією школи визначені кращі учні навчального року: Югас Анастасія– учениця 8 – А класу, Пастеляк Крістіна – учениця 10 – А класу, Хила Вероніка -  учениця 9 – Б класу та Кирлик Вікторія – учениця 11 – Б класу. 
   Одним із основних критеріїв творчого зростання вчителів є поглиблена підготовка до уроків,  виступи на шкільних, районних семінарах, засіданнях методичних об’єднань, опрацювання новинок у періодичних виданнях, участі у педагогічних конкурсах.
   Робота з батьківською громадськістю розпочинається загальношкільними батьківськими зборами (серпень), які є поширеною формою роботи. Позитивним є робота консультаційних пунктів. Консультації проводять педагоги, психологи.
     У проведенні педагогічних рад, презентаціях досвіду роботи вчителів, які атестуються, методичних тренінгах, проведенні уроків використовується ІКТ.
Матеріали досвіду роботи вчителів зберігаються в теках у методичному кабінеті школи.
     Обраний нами шлях організації науково-методичної роботи ґрунтується на принципах доцільності, науковості, наступності. Врахування можливостей та потреб як окремого педагога, так і закладу в цілому дає можливість для вияву ініціативи, формування творчої співпраці.
   Заклад має перспективне бачення своєї місії, бо діє взаємозв’язок між всіма ланками навчально – виховного процесу. Моніторинг свідчить про фактичні результати діяльності педагогічної системи відповідно до її кінцевих результатів, ефективного розподілу годин варіативної складової навчального плану, триєдиному зв’язку: директор – заступник – психолог. Система інноваційного розвитку школи – це методична рада, тематичні семінари, самоосвіта вчителя, школа педагогічної майстерності, психолого – педагогічні практикуми, моніторинг навчальної роботи, новітні педагогічні технології, інноваційні уроки, МАН, профільне навчання.
     Однак попри позитивні результати діяльність педагогічного колективу за минулий рік, слід указати на низку суттєвих недоліків у роботі та  нереалізованих перспектив із деяких питань:
    •    недостатньо  використовуються нетрадиційні форми роботи з учнями;
    •    низька матеріальна база кабінетів,
    •    актуальним залишається збереження шкільного майна учнями школи, забезпечення підручниками.
      Проаналізувавши позитивні аспекти життєдіяльності педагогічного колективу та його недоліки, річний план складено з урахуванням аналізу роботи за минулий рік та передбаченням якісного підвищення рівня організації методичної роботи з метою успішної реалізації її основних функцій.
     Річний план націлений на виконання одного з основних завдань школи – створення інноваційного середовища, яке б сприяло повному розкриттю творчого потенціалу педагогів-фахівців у найрізноманітніших сферах діяльності – класно-урочній, позаурочній і науково-методичній.
     Із   24 випускників   11-их   класів  здобуватимуть   вищу   освіту    14 учнів.
Впровадження профільного навчання
   Одним із головних завдань української школи щодо здобуття повної загальної середньої освіти є перехід старшої школи до профільного навчання.
   Метою профільного навчання є створення умов для диференціації та індивідуалізації навчання, урахування та забезпечення подальшого розвитку інтересів, нахилів, здібностей учнів у тій сфері діяльності, з якою у них пов’язаний вибір майбутньої професії.
   Продовжується профілізація навчання в школі III ступеня. У 2015-2016навчальному році продовжили роботу класи інформаційно-технологічного напряму.

Наші контакти:
ШИШЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Шишлівці,

вул. Добо Іштвана, 2

E-MAIL: sisloc.iskola@gmail.com

тел.: (0312)733-443

Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Карта візитів
Рекомендуємо

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz