Меню сайту
Міні-чат
Погода села
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2015-16 Н.Р.АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2015 – 2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК Основні нормативні документи, з якими працював заклад Соціально-економічний поступ України в новому тисячолітті зумовлює визначення нових пріоритетів і перспектив розвитку сучасної школи та висуває високі вимоги до освіти й педагогічної діяльності вчителя, професійна компетентність якого стає необхідною умовою нагальних соціальних перетворень. У Законах України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» наголошується, що саме завдяки діяльності вчителя реалізується державна освітня політика й забезпечується якість освіти учнів, а це безпосередньо залежить від його професійних і особистісних рис, умінь застосовувати ефективні методи та засоби навчання й виховання. Шишлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – це школа учнівських мрій і сподівань, яка стимулює віру в успіх і вселяє впевненість, що саме молоді належить вирішувати та створювати майбутнє України. У навчальному закладі школярі набувають практичних навичок оволодіння програмовим матеріалом з основ наук, розвивають таланти й різноманітні здібності. Велику увагу приділено навчанню, вихованню та розвиткові випускника. Він має бути компетентним, конкурентоспроможним, зорієнтованим на певну сферу діяльності, здатним навчатися впродовж життя. Головне завдання школи – забезпечити учнів сучасними технологіями навчання, які передбачають досягнення високих цілей. Виконання річного плану Педагогічний колектив школи у 2015-2016 навчальному році працював над проблемою: «Поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи як один із напрямків підвищення якості навчально- виховного процесу». Основними напрямами роботи школи були: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями, формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Річний план роботи на 2015 – 2016 рік виконано. Інформаційна науково-методична робота в школі проводиться за такими стратегічними напрямками: • систематичне інформування про нові педагогічні технології; • вивчення відповідних державних документів, нормативних інструкцій, положень; • глибоке вивчення й практична реалізація програм і навчальних планів; • активна робота вчителів у науково-методичній і проектній роботі, залучення їх до дослідницької роботи. Результати навчальних досягнень У 2015/16 навчальному році навчалося 268 учнів. ![]() ![]() Аналіз підсумків 2015/16 н.р. показує, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання, поставлені на початку навчального року. Учні закладу приймали участь у різних олімпіадах та конкурсах: В ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з основ наук учні посіли 24 призових місця. ![]() ![]() ПРИЗЕРИ ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2015-2016 н.р. АНГЛІЙСЬКА МОВА І місце – Югас Анастасія – учениця 8-А класу – вчитель Ковач Андрея Василівна; УГОРСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА ІІІ місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу – вчитель Руска Діана Ласлівна; МАТЕМАТИКА І місце – Дьордяй Аліна – учениця 6-Б класу– вчитель Філеп Олександра Михайлівна; ІСТОРІЯ ІІ місце – Гаврош Оксана, учениця 8-Б класу– вчитель Сньозик Наталія Михайлівна; БІОЛОГІЯ ІІ місце – Югас Анастасія, учениця 8-А класу – вчитель Митро-Балаж Янка Емеріхівна; ГЕОГРАФІЯ ІІ місце – Хила Вероніка– учениця 9-Б класу– вчитель Ковач Єлизавета Степанівна; УКРАЇНСКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА серед учнів ЗНЗ району з угорською мовою навчання ІІІ місце – Сенчик Грета, учениця 8-А класу– вчитель Микита Галина Василівна; ІІІ місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу – вчитель Гайду Мар’яна Юріївна; ПРАВОЗНАВСТВО ІІ місце – Хила Вероніка– учениця 9-Б класу– вчитель Сньозик Наталія Михайлівна; ЕКОЛОГІЯ ІІ місце – Кирлик Вікторія – учениця 11-Б класу– вчитель Ковач Єлизавета Степанівна; ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І місце – Ністор Вівіен, учениця 8-А класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; І місце – Поліщук Олег, учень 9-Б класу – вчитель Ференц Павло Стефанович; І місце – Дідик Патрісія, учениця 10-Б класу– вчитель Ференц Павло Стефанович; І місце – Данило Ірина, учениця 11-Б класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; ІІ місце – Варга Яна, учениця 10-Б класу – вчитель Ференц Павло Стефанович; ІІ місце – Ковач Арпад, учень 11-А класу – вчитель Ференц Павло Стефанович. ІНФОРМАТИКА І місце – Немет Дора, учениця 8-А класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; І місце – Грегуш Томаш, учень 9-А класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; І місце – Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу – вчитель Ференц Павло Стефанович; ІІ місце – Варга Яна, учениця 10-Б класу – вчитель Ференц Павло Стефанович; ІІ місце – Ністор Вівіен, учениця 8-А класу – вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; ІІІ місце – Кирлик Неоніла, учениця 9-Б класу– вчитель Ференц Павло Стефанович; ІІІ місце – Костик Кароліна, учениця 11-Б класу– вчитель Ференц Жужанна Емерихівна; ІІІ місце – Береш Акош, учень 11-А класу – вчитель Ференц Павло Стефанович. Добре наші учні виступили на І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України Ужгородської районної філії. На захист було подано три науково-дослідницькі роботи учнів-членів МАН, із яких всі зайняли І місця: • ПАСТЕЛЯК КРИСТИНА – учениця 10-А класу І місце – секція: Internet-технології та WEB дизайн, науковий керівник Ференц П. С. • КИРЛИК ВІКТОРІЯ – учень 11-Б класу І місце - секція: процессу, науковий керівник Ковач Є. С. • ГОМОКІ ДМИТРО-ДАНІЕЛЬ – учень 11-Б класу І місце – секція: зоологія, науковий керівник Митро-Балаж Я. Е. МАН України — обласний тур: • ІІІ місце зайняв учень 11 – Б класу ГОМОКІ ДМИТРО-ДАНІЕЛЬ , секція зоологія(науковий керівник: Митро-Балаж Я. Е.) • ІІІ місце зайняла учениця 11 – Б класу КИРЛИК ВІКТОРІЯ , секція гідрологія (науковий керівник: Ковач Є. С.) У конкурсі на краще декламування поезії Т. Шевченка заняла ІІІ місце Пастеляк Кристина, учениця 10-А класу Шишлівської ЗОШ І – ІІІ ступенів. – вчитель Гайду Мар’яна Юріївна. У районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку „Зоологічна галерея” ІІ місце зайняв БІЛЧІК ІШТВАН РОБЕРТОВИЧ – учень 8-А класу школи – вчитель Білчік Роберт Янович. Учениця 8-Б класу Шишлівської ЗОШ I-IIIст. Ремецкі Богларка у супроводі вчителя Дзямко Еріки Іванівни прийняла участь у конкурсі народної пісні «Átal mennék én a Tiszán…». Для учнів проводиться рейтинг участі учнів у різноманітних конкурсах, шкільний конкурс «Учень року». За підсумками районних, обласних предметних олімпіад, конкурсів різного рівня дирекцією школи визначені кращі учні навчального року: Югас Анастасія– учениця 8 – А класу, Пастеляк Крістіна – учениця 10 – А класу, Хила Вероніка - учениця 9 – Б класу та Кирлик Вікторія – учениця 11 – Б класу. Одним із основних критеріїв творчого зростання вчителів є поглиблена підготовка до уроків, виступи на шкільних, районних семінарах, засіданнях методичних об’єднань, опрацювання новинок у періодичних виданнях, участі у педагогічних конкурсах. Робота з батьківською громадськістю розпочинається загальношкільними батьківськими зборами (серпень), які є поширеною формою роботи. Позитивним є робота консультаційних пунктів. Консультації проводять педагоги, психологи. У проведенні педагогічних рад, презентаціях досвіду роботи вчителів, які атестуються, методичних тренінгах, проведенні уроків використовується ІКТ. Матеріали досвіду роботи вчителів зберігаються в теках у методичному кабінеті школи. Обраний нами шлях організації науково-методичної роботи ґрунтується на принципах доцільності, науковості, наступності. Врахування можливостей та потреб як окремого педагога, так і закладу в цілому дає можливість для вияву ініціативи, формування творчої співпраці. Заклад має перспективне бачення своєї місії, бо діє взаємозв’язок між всіма ланками навчально – виховного процесу. Моніторинг свідчить про фактичні результати діяльності педагогічної системи відповідно до її кінцевих результатів, ефективного розподілу годин варіативної складової навчального плану, триєдиному зв’язку: директор – заступник – психолог. Система інноваційного розвитку школи – це методична рада, тематичні семінари, самоосвіта вчителя, школа педагогічної майстерності, психолого – педагогічні практикуми, моніторинг навчальної роботи, новітні педагогічні технології, інноваційні уроки, МАН, профільне навчання. Однак попри позитивні результати діяльність педагогічного колективу за минулий рік, слід указати на низку суттєвих недоліків у роботі та нереалізованих перспектив із деяких питань: • недостатньо використовуються нетрадиційні форми роботи з учнями; • низька матеріальна база кабінетів, • актуальним залишається збереження шкільного майна учнями школи, забезпечення підручниками. Проаналізувавши позитивні аспекти життєдіяльності педагогічного колективу та його недоліки, річний план складено з урахуванням аналізу роботи за минулий рік та передбаченням якісного підвищення рівня організації методичної роботи з метою успішної реалізації її основних функцій. Річний план націлений на виконання одного з основних завдань школи – створення інноваційного середовища, яке б сприяло повному розкриттю творчого потенціалу педагогів-фахівців у найрізноманітніших сферах діяльності – класно-урочній, позаурочній і науково-методичній. Із 24 випускників 11-их класів здобуватимуть вищу освіту 14 учнів. Впровадження профільного навчання Одним із головних завдань української школи щодо здобуття повної загальної середньої освіти є перехід старшої школи до профільного навчання.Метою профільного навчання є створення умов для диференціації та індивідуалізації навчання, урахування та забезпечення подальшого розвитку інтересів, нахилів, здібностей учнів у тій сфері діяльності, з якою у них пов’язаний вибір майбутньої професії. Продовжується профілізація навчання в школі III ступеня. У 2015-2016навчальному році продовжили роботу класи інформаційно-технологічного напряму. |
Наші контакти:
ШИШЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Шишлівці, вул. Добо Іштвана, 2 E-MAIL: sisloc.iskola@gmail.com тел.: (0312)733-443 Пошук
Календар
Архів записів
Карта візитів
Корисні сайти
Рекомендуємо
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||